2015. március 03. 20:03 - 5 Seconds of Summer

4.fejezet

A strandolás

Utólag meghosszabbítottam a szállodában a tartózkodásom mivel nagyon úgy néz ki hogy maradok :) . És megint fájdalmas volt a telefonom csörgésére ébredni. Álmosan pillantottam a kijelzőre de ismeretlent jelzett.

-Haló - szóltam bele álomittasan.

-Halihó, halihó felkelni!!-legnagyobb meglepetésemre a telefonba Ashton szólt bele.

-Mi is itt vagyunk! - szólt bele Michael.

-Szuper! - motyogtam.

-Na talpra, talpra! Mennünk kell szörfözni. - mondta Michael.

-Oké megyek már! De nem tudok szörfözni. - keltem fel az ágyból majd besétáltam a fürdőszobába.

-Most akkor megtanulsz! - szólt a telefonba Luke.

-Jó. - egyeztem bele - és mikor megyünk? -kérdeztem.

-Fél kilencre ott vagyunk érted. - mondta Calum.

-Hülyéskedtek? 8 óra!

-Nem. - válaszolt nevetve a kérdésemre Luke.

-Ajj. Akkor sietek.

Az jó lesz! Na szia! -tette le a telefont Ashton.

Amint kinyomták. Nekiálltam a fogamat megmosni , gyorsan enyhén behullámosítottam a hajam de így is már negyed kilenc volt. Basszus! Villámgyorsan kisminkeltem magam ( szemhéjtus és szempillaspirál mivel csak a partra megyünk). Kirohantam a fürdőszobából (szerintem az alattam lévők nem díjazták. Fogtam a virágos ,fekete, térdig érő , pörgős nyári ruhám és  a szandálom majd belebújtam. De eszembe jutott hogy nem vettem fel a fürdőruhám.

-A francba! - káromkodtam majd a szám elé kaptam a számat. - Na szép kezdek olyan lenni mint egy taxis! - gondoltam magamban.

Szóval mindent le. Felvettem a fekete kétrészes fürdőruhám majd arra a szoknyám és végül még egyszer a szandált. Gyorsan beledobáltam a sporttáskámba a fekete ( mégis milyen színű lenne? ) földig érő átlátszó ( igazából olyan mint egy nagy belebújos strandkendő ) ruhám, 2 törülközőt , papucsot és egy fésűt. Azt hiszem kész vagyok. Felnyomtam a napszemüvegem a fejemre és indultam le a lépcsőn. Az utcára kiérve leültem a szálloda előtti padra. Pontosan fél kilenckor itt voltak értem. Ashton vezetett.

-Vezethetek? - kérdeztem mosolyogva.

-Szeretnél ? -kérdezte.

-Minden vágyam! - mondtam nevetve. Ők is nevettek.

- Jó. - mondta és kiszállva átadta nekem a helyet.

-Köszi - mondtam és beszálltam a vezetőülésre. Mellettem Luke ült. Mögöttem Ashton, Cal és Michael.

-GPS ? - kérdeztem.

-Az én leszek! - mosolygott Luke.

Elfordítottam a kulcsot és kikanyarodtam az útra. Mentünk tovább előre majd a piros lámpánál megálltunk.

-Hogyan tovább? - kérdeztem.

-Itt most balra aztán jobbra végül egyenesen és ott is vagyunk. -felelte Luke.

-Jól vezetsz! - dicsért meg Michael.

-Szerintem átlagosan. - vontam meg mosolyogva a vállam.

-Nem, mármint nem olyan csajosan. - felelte.

-Most azt akarod mondani hogy fiúsan vezetek? - néztem rá a visszapillantó tükörből.

-Nem dehogy! Csak. Áá inkább hagyjuk! - dadogott Michael égővörös fejjel.

-Nem sértődtem meg! - mondtam mosolyogva. - Sőt szép bók volt! - vigyorogtam.

Leállítottam a motort mivel megérkeztünk. A bejárathoz sétáltunk és kifizettük a jegyet. A partra kiérve kerestem egy kabint és levettem a ruhám. Felvettem a fekete hosszú strandkendőm és kiléptem a napsütésbe.

Luke szempontjából...

Amint kilépett a kabinból elállt a lélegzetem. Gyönyörű volt. Fekete fürdőruha, fekete strandkendő, vadítóan kék szemére napszemüveget vett fel. Odaadtam neki a szörfdeszkát amit neki vettünk.

-Hűű , Gyönyörű! Köszönöm! - mondta végig nézve a bordó deszkán amin fekete virágok voltak. Levette a strandkendőjét. Talán egy kicsit tovább néztem mint kellet volna mivel a tekintetünk összetalálkozott és én zavaromban a tengert kezdtem el nézni.

Bementünk a vízbe bár elég hideg volt, a lány nem nyafogott.

-Húú Ashton! Isteniek a hullámok! Ezt nem lehet kihagyni! - kiabálta a vízből Michael Ashtonnak.

-Megyek! Gyere Cal! -szólt Ashton Calumhoz.

-Hát akkor úgy látom neked megtanítanod szörfözni! - mondta mosolyogva Dóri.

-Akkor kezdjük! -  ültem rá a deszkámra mosolyogva. - Igazából a parton kéne az alapokat de szerintem menni fog itt is.

-Először a kezeddel evezz és ha jön a hullám hirtelen ugorj fel a deszkára. Menni fog? - kérdeztem.

-Ahonnét én jövök ott a hullámok ekkorák. - mutatott a térdére. - De azt hiszem menni fog!

Dóri szempontjából...

Fél óra elteltével egész jól belejöttem.

-Őstehetség vagy! - nézett rám elismerően Luke. - Szerintem megpróbálhatunk csatlakozni a többiekhez.

-Szerintem ebből brutálisan nagy esések lesznek de meg kell próbálni! - mondtam nevetve.

Luke-on a fekete napszemüvege ami nagyon jól illet a szápiercingjéhez. Iszonyat jól nézett ki a szőke hajával amit fújt a szél.

Odaúsztunk Calum-ékhoz és megpróbálkoztam egy nagyobb hullámmal.

-Evezz, evezz és ugorj! - kiabálta Luke.

-Ebből annyi lett hogy későn ugrottam fel és elvesztetem az egyensúlyom, látványosan csobbantam a vízbe. A szörfdeszkámba fogózkodva jöttem fel a felszínre.

- Ez tök jó volt! - mondtam nevetve.

- Tízpontos esés! - bólogatott nevetve Michael.

Addig szörföztünk amíg nem közeledett a naplemente, mert akkor ráültünk a deszkáinkra és onnan néztünk hogyan nyugszik le a horizonton a nap. Idilli pillanat. Összességében csodálatos nap volt. Az egyik legszebb az életemben.

 

Folytatása következik...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5s-o-s.blog.hu/api/trackback/id/tr437234631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása