2015. február 28. 19:24 - 5 Seconds of Summer

2.fejezet

Közeleg a találkozás a bandával

A reptérre besétálva 15 percet kellet csak várnom a csomagokra. Tíz perc múlva csörgött a telefonom.

-Szia!-szóltak bele apuék.

-Sziasztok! Itt vagyok Sydneeey-ben!-daloltam nevetve.

-Sejtettük!-nevettek fel ők is- Izgulsz a holnap miatt ?-kérdezték.

-Igen. Nagyon izgulok a találkozás miatt!-mondtam nekik, közben az egyik hajtincsemet tekergettem zavaromban. - Keresek egy hotelt ( a strandról letettem mivel valahol aludnom is kell Hihi ) Kipihenem magam és másnap találkozom velük.

-Sok sikert és ne feledd kicsípni magad én kis Jenniferem!-kuncogott anyu.

-Anyaa! Hányszor mondtam már hogy ne hívj így!-mondtam égővörös fejjel. Anya egyébként azért hív így mert nagyjából olyan a hajam mint Jennifernek (kivéve hogy nekem barna) ezen a képen:-Jól van, jól van bocsi! - kuncogott tovább.

-Na mindegy mennem kell - sóhajtottam - Be kell jelentkeznem egy hotelba. Majd írok SMS-t. Szeretlek titeket,sziasztok!-búcsúztam el enyhén égővörös fejjel.

-Szia!-köszöntek el.

Megszakítottam a hívást, és már meg is érkeztek a csomagjaim. Négyen voltak és rohadt nagyok.

- Mi a fenét csináljak 4 (!!!) bazinagy csomaggal?-mondtam megrökönyödve a bőröndeimre nézve.

Már ép indultam ,hogy hívjak egy taxit ( csak ne hogy úgy járjak mint az első átszállásomkor ) ,hogy megkérjem a sofőrt ,hogy segítsen amikor megszólalt egy hang mögöttem.

-Can I help you? - kérdezte egy félisten. Szőke haj, kék szem, kb.185 magas szóval húha. Angolul beszélt így én is angolul válaszoltam.

-Khm, igen kérlek-tértem magamhoz, és zavaromban a kézipoggyászom fogantyúját markolásztam.

- Honnan jöttél ?-kérdezte miközben a sporttáskámat a vállár vette a másik kettőt  a kezébe fogta a negyediket pedig rám bízta hogy húzzam mivel úgy gondolta gurulós csak bírok vele.

-Magyarországról.-feleltem zavartan nem szerettem  ha kérdezget egy vadidegen. Akkor is ha félisten.

-Az hol van? 

-Európában , Olaszország közelében, Románia mellet.

-Ejha, az messze van - nézett rám barátságosan - Szép a kiejtésed! - mosolyodott el csibészen.

-Köszönöm! - mosolyodtam el én is ( habár ez hamis mosoly volt ,mivel tudtam a kiejtésem tényleg szép ugyanakkor furcsa is. Különben is flörtölt. Miért flörtölnek a világ végén az emberek egy reptéren? )

- Hát itt is vagyunk! - jelentette ki. - Örülök hogy megismerhettelek! Elkérhetem a számod?-mondta  egy  "most megdöglesz olyan szexi vagyok" féle mosoly közepette.

Most őszintén. Ki tudna ellenállni egy fél Istennek aki elkéri a számát? Hát én.

-Egy pillanat! - A kézipoggyászomból elővettem egy tollat és felírtam a kezére. Győzedelmesen mosolygott.

-Itt a taxid gondolom most menned kell. Majd hívlak! - nyomott egy puszit az arcomra.

Én csodálkozva néztem rá. A világ végére jöttem és aki segített nekem kicipekedni egy puszival búcsúzik el. Fura. Na mindegy. A srác helyes, de látszott rajta hogy csak "trófeának˝ akar úgyhogy hamis számot adtam meg neki. Lehet hogy nem vagyok százas, hogy elszalasztottam, de én ilyen vagyok. A taxiba beszállva megkérdeztem a sofőrt:

-Tudna nekem mutatni egy hotelt? Ha lehet kérem olyat amilyennek van medencéje!-kértem mosolyogva.Imádtam ha egy hotelnak van medencéje, mert szeretek úszni és általában az uszoda zárásáig ott szoktam lenni.

-Persze! - mosolygott vissza kedvesen. - Oda is viszlek!

-Köszönöm!

Nem autóztunk sokat 10 perc után ott is voltunk egy nagyobbacska hotel előtt.

-Ez lenne. Medencés, olcsó és egy éjszakára tökéletesen megfelel.-jelentette ki.

-Nagyon köszönöm  a segítséget! - nyomtam  borra valót a kezébe.

Kihalásztam a csomagjaimat és kértem egy portástól segítséget. A portán besétálva leadtam a bejelentkezésem a recepción. A fizetés után megkaptam a kulcsokat, felmentem az emeletre és megkerestem a 45-ös szobát. Besétáltam és  a bőröndöket ledobva lehuppantam az ágyra. Hosszú percekig csak néztem a plafont és már előre rettegtem a holnaptól. Az ágyról felkelve bementem a fürdőszobába és letusoltam. Lemostam a sminkem és újra felkentem az arcomra egy halványat ( szemhéjtus, szempillaspirál ) és felvettem a fürdőruhám. A fürdőszobából kerítettem egy köntöst és lementem az uszodába. Fél kilenckor tértem vissza és vettem egy forró fürdőt a kádba és  megmostam a hajam. Végül lefeküdtem aludni. Holnap nagy nap lesz.

 

Folytatása következik...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5s-o-s.blog.hu/api/trackback/id/tr357227753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása