2015. november 15. 17:05 - 5 Seconds of Summer

14/2.fejezet

Today it's my birthday!

Sziasztok!

Borzasztóan sajnálom hogy ennyit késtem, és megint egy viszonylag rövid részt hoztam...A suli miatt sajnos lesznek ismét kimaradásaim (lehet egy hét, lehet egy hónap) de hozni fogom a részeket mert már hozzám nőttek. :)

Xx: Dóri

Amint beléptem a házba azzal a lendülettel vissza is akartam fordulni. Mit keres itt Viktor? Megint mit akar? A házban néma csönd volt mivel Viktor ahhoz is hülye hogy megtanuljon angolul. Elegem van hogy megcsalt, ráadásul nem hagyja hogy boldog legyek.

-Megint mit akarsz? -kérdeztem mérgesen. Nem hiányzott hogy reggel hétkor még a volt barátom fejét nézegessem. Tényleg, apáék miért engedték be?

-Csak felköszönteni jöttem téged! Tizenkilenc az nem semmi! -mondta mosolyogva. Utálom ha valakinek tenyérbemászó a stílusa, Viktoré pedig pontosan ilyen volt.

-Te meg hány éves vagy? Öt? -kérdeztem flegmán, mire apa felröhögött, és nem bírta abbahagyni, így kiment a nappaliból.

-Úgy látom a cinizmusodat még mindig megtartottad! -vigyorgott kínosan.

-Jól látod! -sétáltam be a konyhába és lepakoltam a boltból hozott cuccokat.

-Akkor...Boldog Szülinapot! -nyomott a kezembe egy vörös rózsából álló hatalmas csokrot. Döbbenten fogtam meg a virágot, a szemem sarkából pedig láttam hogy Luke-nak ökölbe szorul a keze.  Mivel nem jutott jobb ötlet az eszembe, odasétáltam a bejárathoz kinyitottam az ajtót és szó szerint kibasztam a rózsát az ajtón. Anya aki akkor toppant be az étkezőből (egy fakanállal a kezében??!) és Viktor tátott szájjal bámult rám. A fiúk nem bírták abbahagyni a röhögést.

-Van még valami? -kérdeztem kedvesen- Nincs? Akkor rendben! Szervusz Viktor! Nem látunk szívesen, most már vésd abba a kis buta agyadba bele!

Újból kitártam az ajtót, és nem túl diszkréten, (értsétek: rácsaptam) kitessékeltem a bejárati ajtón. A fiúk döbbenten néztek rám, majd ismét kitört belőlük a röhögés. Csendesen visszasétáltam a nappaliba.

-Sajnálom! -mentem oda szomorkásan Luke-hoz.

-Nem te tehetsz róla! -emelte fel az állam- Hé, én sem feledkeztem el a születésnapodról! -suttogta.

-Tényleg? -mosolyodtam el.

-Tiszta undik vagytok, tudjátok? -borzongott meg Michael.

-Te meg hülye! -mosolygott Luke.

-Egyébként nem is szeretem a vörös rózsát! -mondtam miközben kisétáltunk a kutyákhoz.

-Tudom, a fehéret szereted! -pillantott rám, mire megajándékoztam egy "mennyire ismersz" nevetéssel.

-És mi az ajándékom? -kérdeztem kíváncsian.

-Majd megtudod! -felelte vigyorogva.

Két órával később...

 -Mond már végre el! -könyörögtem neki.

-Ezzel nem hatsz rám! -mosolyodott el azzal az imádott félmosolyával. Még most is nehezen tellek be vele. A mosolyával, a nevetésével, még most is nehezen hiszem el hogy az enyém. Csak az enyém. Ahogyan rám néz, a beszólásai és a viccei. Ilyet még sohasem éreztem más iránt...

-És a kiskutyaszemek sem hatásosak! -próbált meg mérgesen nézni.

-Nem szereted a kiskutyaszemeimet? -néztem rá "kétségbeesetten".

-Nem. Imádom őket! -csókolt meg gyengéden.

-Azért elmondhatnád! -folytattam nevetve- legalább azt hogy mikor kapom meg.

-Nem. -közölte egyszerűen.

Végül rájöttem hogy Luke nem az a fajta akire lehetne könyörgéssel hatni, (Apa körülbelül két perc után beadja a derekát) így abbahagytam a próbálkozást.

-Annyit elárulok hogy hol kapod meg. -szánt meg mosolyogva.

-És hol?

-Sydneyben...

Folytatása következik...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5s-o-s.blog.hu/api/trackback/id/tr817701002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása