2015. március 01. 14:38 - 5 Seconds of Summer

3. Fejezet

Találkozás a bandával

- Bííp, bíppp bíípp! - harsogta a telefonom ébresztője.

- Jól van, jól van kelek már! - motyogtam álomittasan és lenyomtam az ébresztőmet.

Az óra kilencet mutatott. Egy fárasztó utazás után túl koránt. Délután egykor találkozom a 5 Seconds of Summer -rel  ezért úgy döntöttem hogy van időm lemenni a szálloda kozmetikusához. Felöltöztem ( fekete bő fazonú póló Stay Strong felirattal, farmer, piros magas szárú converse halvány smink: szemhéjtus, szempillaspirál ) és már mentem is bejelentkezni. Kettő órát töltöttem ott és még masszázst is kértem :). Utána elmentem egy közeli étterembe megebédelni.Igaz hogy még csak 11 óra volt de pont délre befejeztem. Gyorsan haza siettem átöltözni. Szerencsére a kozmetikussal kisminkeltettem magam ( enyhén füstös smink, átlátszó szájfény, alapozó de abból is csak egy kicsi na meg persze az elengedhetetlen szemhéjtus és szempillaspirál ). A bőröndöm előtt állva tanakodtam hogy mit vegyek fel. Mivel imádom a magassarkúkat és az elegáns összeállítást végül egy térdig érő, hosszú ujjú enyhén csipkés fekete egyberészes szoknya mellet döntöttem. Fel vettem hozzá egy fekete magassarkút és egy fekete nyakláncot. Így úgy néztem ki mint aki gyászol.

-Nagyon szuper! - sóhajtottam- De már nincs időm átöltözni.

Ami igaz volt mivel az óra fél egyet mutatott. Vagyis késésben vagyok! Gyorsan felkaptam a táskám,bezártam az ajtót és rohantam egy taxihoz.

- A stúdióba legyen szíves! - mondtam szó szerint beesve a taxiba. - Amilyen gyorsan csak tud!

-Értettem!

Végig a kocsi két kapaszkodójába fogózkodtam. A taxis nem viccelt, olyan gyorsan ment ahogy csak tudott.Kocsikat előzött meg közben végig dudált és káromkodott majd 5 perc után meg is érkeztünk. Szó nélkül odanyomtam a kezébe a pénzt és kiszálltam.

- Legközelebb gyalog jövök!-gondoltam magamban feleszmélve a sokkból.

Közben a stúdióban...

- Mikor jön már? - kérdeztem.

- Nyugodj meg Luke biztos mindjárt jön! Bejön  mi? - ugratott Ashton.

- Khm. Még nem láttál róla képet. - mondtam zavaromban.

-Óóó, Luke-nak tényleg bejön! - vihogott Michael.

-Haha marha vicces - tettem fel a fekete napszemüvegem a fejemre.

Közben kint az utcán...

-Húúú. Akkor vágjunk bele! -tettem fel a napszemüvegem mivel sütött a nap és az erkélyen lesz a találkozó.

Nem vagyok az a típusú lány aki beleugrik egy sztár nyakába és ,,Sziaa! Lőjünk egy szeelfit lééégyszi! ". Azokat ki nem állhatom . Mielőtt beléptem volna a stúdióba csekkoltam magam a kirakatban. Tükrös napszemüveg ( a lencséje ezüst és látod benne magad ), egyberészes fekete szoknya, magas sarkú, táska. Pipa! Akkor mehetünk. A stúdió ajtón belépve megláttam egy duci biztonsági őrt aki beleszólt a fülre csatolható telefonjába.

- Megérkezett!

Odamentem hozzá.

-Elnézést hol találom meg a 5 Seconds of Summer -t? -kérdeztem.

-Kövess! - mondta és elindult a folyosón. Nem hagyott sok választást.

Felvezetett a legfelső emeletre  és rámutatott arra az ajtóra ami a tetőre(??!) vezet és elment.

-Köszi!- gondoltam cinikusan magamban. A torkomban dobogó szívvel nyitottam ki az ajtót és felmentem a lépcsőn. Majd beszálltam egy liftbe , mentem tovább egy rövid folyosón és kinyitottam az ajtót. Remélem ennyi gyaloglást tényleg megért. Amikor kinyitottam az ajtót és kiléptem a tetőre rájöttem hogy meg. Igen meg érte.

-Sziasztok! - köszöntem angolul.

Mind a négyen kint voltak a korlátnál és csodálták a naplementét. A köszönésemre megfordultak. Élőben sokkal helyesebbek Luke-on a fekete napszemüvege volt és kapucnis pulcsi,  és skinny jeans. Nagyon szexi volt. Ashton-on a piros fejkendője volt, zenekaros póló és skinny jeans. Calum-on is zenekaros póló volt meg skinny jeans. Michael-ön az idiot-os inge volt és fekete skinny jeans. Mind a négyen converse-t viseltek.

-Szia! - köszöntek mosolyogva.

-Ülj le!- invitált Ashton az asztalhoz.

-Köszönöm!-mondtam levéve a napszemüvegem.

-Milyen volt az utad? - kérdezte Michael.

-Jó hosszú. 39 és fél órás. Még soha nem utaztam ilyen sokáig - mondtam mosolyogva.- És ti hogy vagytok? Rossz hogy ott kellet hagynotok a régi menedzsereteket ugye?

- Annyira nem mivel tudjuk hogy egy ilyen gyönyörű lány lesz az új menedzserünk.-mondta nevetve Ashton.

Erre én is felnevettem tiszta szívből.

- Köszönöm! -mondtam mosolyogva. - És milyen érzés végre újra itthon lennetek? -fordultam Michaelhez és Calumhoz de a szemem sarkából láttam hogy Luke  erőteljesen megböki Ashtont és magyaráz neki.

-Nagyon jó. Végre itt lehetünk a családdal bár nem sokáig mivel úgy akarják (és mi is) hogy 2 hétig itt leszel bemutatjuk Ausztráliát és Sydney-t majd 2 hét múlva ha te is beleegyezel elmegyünk Magyarországra veled és te mutatod be nekünk a kultúrádat és az országod.-mondta mosolyogva Calum.

-Az tényleg nagyon jó lenne. És nekem nem probléma ha nektek sem.

-Ezért hívtunk fel ide hogy ezt megbeszéljük. Holnap lesz az első nap és  Sydney egyik strandját tervezzük meglátogatni. -mosolygott Michael.

Az nagyon jó lenne!

Luke szempontjából...

-Most ez miért kellet Ashtontól? Miért kezdet el flörtölni a lánnyal amikor tudja hogy nekem tetszik? - fortyogtam magamban.

-Bocsánat az udvariatlanságunkért még meg sem kérdeztük a neved.-folytatta Ashton.

-Dórinak hívnak-jelentette ki mosolyogva a lány. Nagyon szép amikor mosolyog.

-Szép név!-mondtam neki.

-Köszönöm!- mondta nevetve.

Feljött Philip a biztonsági őrünk és szólt hogy éjfél van ő nem akar megzavarni semmit de mennünk kéne.

-Hát akkor nagyon örültem a találkozásnak! Holnap látjuk egymást! - búcsúzott el Dóri és lesétált a lépcsőn Philippel a nyomában.

-Tényleg szép lány!-mondta Ashton.

-Szerintem is!-mondta Michael és Cal egyszerre.

A szemöldökömet felvonva sétáltam le a lépcsőn.

-Sziasztok akkor holnap!-búcsúztam el.

-Ne már Luke! Ne sértődj meg! - kiáltotta utánam Ashton.

-Nem sértődtem meg! - erőltettem egy vigyort az arcomra. - Semmi nem történt.

Bementem a hotelszobába és ledobtam magam az ágyra. Holnap nagy nap lesz.

Folytatása következik...

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5s-o-s.blog.hu/api/trackback/id/tr427230349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása